מוניות הדר לוד

מוניות הדר לוד: איך בוחרים מוניות לשדה התעופה

כאשר אנחנו רוצים להגיע אל שדה התעופה בן גוריון, בין אם זה בשביל לטוס בעצמנו ובין אם זה בשביל לאסוף בני משפחה או חברים, הרי שיש לנו אופציות שונות כיצד לעשות את זה.

מי שיש לו רכב פרטי, יכול כמובן לקחת את הרכב שלו, תמיד אפשר להיעזר בחברים או בני משפחה לשם, בין אם יש רכב ובין אם אין, וכן אפשר להשתמש בתחבורה ציבורית. כאן, האופציה הטובה ביותר היא לקחת מונית, למשל מתחנת מוניות הדר לוד.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מוניות הדר לוד לשדה התעופה, חשוב לומר שזו הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, בין אם יש לנו רכב פרטי ובין אם לאו. אם יש לנו רכב פרטי, אז יש סיבה טובה לקחת מונית, שכן עדיף לשלם לנהג ולא להשאיר את הרכב בחניון ולשלם על כך שהרכב יהיה במקום ולא יזוז. אם אין לנו רכב פרטי, אז באופן טבעי, אין לנו אופציה אחרת אלא לקחת מונית. שכן, אופציות של אוטובוסים ורכבות, הן הרבה פחות אופטימאליות בשבילנו.

קראו גם: מוניות לנתב"ג מחירון

כיצד בוחרים את המונית הנכונה

ראשית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, איזו מונית אנחנו צריכים. האם מדובר על מונית לאדם אחד או זוג, או מונית למשפחה או קבוצה. הרי ברור שאם מדובר במונית למשפחה או קבוצה של אנשים, עלינו להיערך לכך שיש צורך במקום עבור כל אחד מהנוסעים וכן עבור המזוודות שלהם. לכן גודל המונית תושפע מכמות הנוסעים וכמות המזוודות.

שנית, אנחנו צריכים לחשוב על השאלה, איפה נכון לשכור את המונית. סביר להניח שאנחנו ניקח מונית מהיישוב שלנו, קרוב לבית. אך יש מקרים בהם עדיף לקחת מונית מסביבת השדה, שכן אז העלויות הן נמוכות יותר, שלא נדבר על זה שבמקרים כאלה, יש סיכוי סביר שהנהג יכיר טוב יותר את האזור, יכיר טוב יותר את התנועה וידע בדיוק מתי נכון לצאת ואיפה לנסוע, בשביל לא להיכנס לפקקים.

צריך לומר שבכל מקרה, יש לבחור מונית שקובעת איתנו מחיר מראש או מוכנה לבצע את הנסיעה תחת מונה.

להזמנות טלפוניות: 03-9711103 מוניות הדר לוד בע"מ לנתב"ג (המקורי)